Share

Ni vet att jag älskar att blogga

Och jag har faktiskt en mängd påbörjade inlägg om allt från mänskliga brister till frihet och feministiska problem.

Men just nu kan jag inte koncentrera mig. För idag får jag äntligen träffa två av de personer som jag inte kan leva utan igen. Kanske är jag galen och älskar för mycket, men jag kan inte låta bli. Kanske är det ett tecken på osjälvständighet att känna sig så trasig utan vissa människor, men det struntar jag blankt i.

Dessutom har jag levt utan er hela sommaren, och det har gått utmärkt. Det är bara så mycket bättre när ni är här.

Välkomna hem, E och D.

/Z

Share



Kommentarer
Postat av: D

Jag är så glad som äntligen får komma hem och träffa dig! Du är finast!

2009-08-13 @ 09:09:51
URL: http://zettermark.blogg.se/
Postat av: Zettermark

Haha, kommenterade du från min dator? "URL - zettermark.blogg.se" ;)



Pussunge - jag är gladast att ha dig hemma igen.

2009-08-13 @ 13:12:08
URL: http://zettermark.blogg.se/
Postat av: D

Haha oj, nej jag kommenterade från min men "någon" brukar väl använda den till att kommentera bloggar oftare än mig.

2009-08-13 @ 16:51:48
Postat av: elin

mmmm....me love ya!

2009-08-15 @ 12:18:34
Postat av: Zettermark

Elin, dear: kladdkaka! mig älskar dig med!

2009-08-16 @ 23:19:06
URL: http://zettermark.blogg.se/



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0