Share

En blond Jack Sparrow



Såhär hade jag tänkt se ut i kväll på en inflyttningsfest med filmtema. Det blir fjärde gången som Jack.

Första gången var roligast. Vi var fjorton, dödskära i piraterna och Anna hade maskerad. Jag ville göra något annorlunda och bestämde mig för att vara mr Sparrow. Det var som sagt i piraternas tidevarv och flitigt tittande på filmen i fråga gjorde att jag var rätt bra på att härma det lösaktiga fyllot och legenden. Detta i kombination med mustach och ännu bättre utklädnad fick en oväntad effekt på de andra flickorna i rummet. De fnissade. La huvudet på sned. Bet sig i läppen. Sa: fasiken vad lik du är. Haha, du är ju snygg som man ju! De flirtade med mig!

Vilken makt det var. Den enda mannen i rummet, som alla tjejer fann attraktiv. Ni borde prova någon gång.



Nu hoppas jag bara på att halsontet går över till ikväll så jag kan festa loss med mina nyinflyttade kursare.

/Zäta

Share



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja det var så sjukt kul!! Bäst var väl kanske att du kom utklädd året efter då det Inte var maskerad.. :D

2009-11-14 @ 17:16:28
Postat av: Zettermark

Fett! Vem vill vara konventionell, liksom?

2009-11-15 @ 21:10:53
URL: http://zettermark.blogg.se/
Postat av: ester

åh, jack! så himla sexig <3 har saknat honom! ;) hahaha

hopps du hade hade kul :D

2009-11-16 @ 16:53:59



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0