Share

Ett allvarligt beroende

Jag har seriös ångset inför att flytta hemifrån. Det gäller dock inte huruvida jag kommer att klara mig själv, om pengarna kommer att räcka eller ens att jag kommer sakna mamma. Jag är inte heller särskilt orolig över mina obefintliga matlagningskunskaper eller ointresse för hushållsarbete i stort. Nej, det jag oroar mig för är ett ting jag inte kan leva utan.

Badkaret.

Och sannorlikheten för att ett minimalt studentrum har ett badkar är väl inte sådär jättestor. Därför ska jag passa på att utnyttja badkaret här hemma medan jag fortfarande bor kvar så mycket som möjligt. Med start nu.



/Zäta
Share



Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har också ångest för att flytta hemmifrån. Fast jag är inte så nervösför badkaret. Mest familjen. Usch, det kommer bli jobbigt

2009-11-08 @ 23:28:55
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Olof H

haha, jag har inte använt vårt badkar på evigheter.. känner mig lite bortskämd :P

2009-11-09 @ 01:05:10
Postat av: Zettermark

Felicia: Ja det är klart att det egentligen är värre...



Olof: Du BÖR känna dig bortskämd!

2009-11-09 @ 01:18:11
URL: http://zettermark.blogg.se/
Postat av: erica

åå nu saknar jag mitt badkar i förra lägenheten : ( så mysigt!

2009-11-12 @ 15:07:59
URL: http://nosecrets.blogg.se/



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0