Share

Knoller

Det är underligt hur någon kan känna sig själv så dåligt efter 20 år. Jag blev helt knorrlig i trean av gymnasiet eftersom jag inte fick utlopp för alla de blogginlägg som ständigt producerades i huvudet. Då hade jag bloggat från nian till tvåan.

Men att jag inte inser att det inte bara är bloggande, förutom vänner, studier, mat och sånt livsnödvändigt jag behöver. Nej det är något annat som fattas den här gången, som gör mig alldeles knollrig. Jag har inte sjunigt på snart ett år!

ABSTINENS.

/Zäta
Share



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet precis hur det känns, man blir alldeles knäpp!

2010-04-14 @ 10:55:05



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0