Share

Nehepp

Sa jag att jag skulle blogga idag? Då räknade jag inte med magsjukan.

Jippie, liksom. Begravning, missad kurs och magsjuka. Vilken fantastisk helg.

Igår kunde jag i alla fall vara med på kursen, och fick höra detta fina citat från en av deltagarna: "Jag blir mer och mer sugen på att läsa genus. Alla genusvetare jag har träffat är så smarta! Jag vill också kunna säga sånna där bra grejer!" Ja! Alla borde läsa genus!

Nu har jag varit uppe i en hel halvtimme... dags att krypa ned i sängen igen.

/Zäta
Share



Kommentarer



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0