Share

Kvalval

Hej och förlåt för det dåliga bloggandet! Jag har som vanligt alldeles för mycket idéer och alldeles för lite tid. Imorgon är det som bekant Valborg så inte kommer det bli mycket skrivet då heller. Bättring på lördag - lovar!
Kom och vinka till oss på Carolina imorgon kl 15! (Min kära partner råkar sitta i någon biblioteksnämnd så vi ska stå på balkongen, vinka till massorna och vara snygga i studentmössa)

Nu blir det temys för att tagga ned från Kvalborgs-grillfesten och taga till för Valborgs-firandet!

/Zäta
Share



Kommentarer



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0