Share

Ökningar och minskningar

Det är lustigt att samtidigt som mitt läsarantal långsamt men stadigt ökar, minskar antalet kommentarer. Är det för att många icke-bloggare läser här? Bland bloggarna är det ju vanligt att kommentera för att sprida sin egen blogg.

Fast det är å andra sidan inte riktigt sant att jag får få kommentarer. Jag får flera i snitt varje dag, men ofta direkt till mig eller via facebook. Det är förstås alltid roligt att få feedback, och precis lika roligt att få veta vilka som läser och vad de tycker om det. (Facebook och feedback, denna anglofiering alltså.)

Vart ville jag komma? Det var nog såhär enkelt: det kul att fler läser och det är kul med kommentarer!

/Zäta
Share



Kommentarer



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0