Share

Lyssna på Zäta

Jag tänkte bara säga att idag klockan 14 går ett program på Studentradion i Uppsala som heter Knullrufs. Dagens tema är prostitution. Jag blev inslängd i en rätt lustig intervju med programledarna i måndags (mina kursare sa något i stil med "Sofia kan prata!"), där de satte på bandspelaren flera gånger när de tänkt avsluta, eftersom vi kom in på nya spår hela tiden. Det var ingen grandios intervju och jag vet inte alls hur mycket av det som kommer med i programmet (eller hur bra det låter), men lyssna gärna om ni är intresserade.

Gå in på www.studentradion.com och klicka på fliken "webbradio" så kommer det direkt i datorn. Annars är det frekvens 98,9.

/Zäta

PS. Om ni som jag missade programmet och vill höra det, ligger det uppe på hemsidan i en månad till. Titta under fliken "Webbradio" och bläddra ned bland mappen "Knullrufs 2010-03-11"
Share



Kommentarer



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0