Share

Prestationskrav och rymlingar

Jag har inte försvunnit från jordens yta, utan bara försvunnit från prestationskraven ett litet tag. Det är svårt att inte prestera ibland tycker jag. Bloggen, skolan, socialt. När allt känns som ett stort krav är det väldigt skönt att åka till Stockholm med några tjejer och köpa prickiga kappor, prata halva nätterna och hamna på underliga fester på KTH. Det har avrit en bra helg.

Men idag kallar de prestationer som ska betygsättas, och därmed borde prioriteras framför bloggande och bakis-soffhäng. Jag har några funderingar över det här med krogliv och utbildningsval, men det tar vi en annan dag, när känns roligt.

/Zäta
Share



Kommentarer



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0