Share

Julklappsverkstad

Folk frågar gärna hur vi ska fira jul. Kort svar: på fyra olika ställen. Långt svar: ...näe, ni får se denna rätt talande bild från mina färdiginslagna och -sorterade julklappar istället.


(Ja, jag har sådär ful handstil. Blir fett imponerad av folk som skriver vackert.)
Åh jag spricker nästan av längtan att få läsa upp rim och se folk konfunderat öppna paket... Rim är det bästa jag vet!



(Ja, alla vita lappar med text på är rim. Nej, ni får inte se dem innan jul.)

/Zäta
Share



Kommentarer
Postat av: sugarhearted

Haha, vi har köpt samma julpapper. ^^ vad kul med olika ställen att fira jul på! Möjligen lite stressigt? Men väldigt roligt. Själv vet jag inte ens var jag ska vara än. :O

2011-12-21 @ 11:43:18
URL: http://sugarhearted.wordpress.com
Postat av: Ewa

Det var en ¤{£$% massa julklappar rent ut sagt! Kul med rim. Jag ska också försöka rimma lite, men tror inte att jag kommer att lyckas med alla klappar...



God Jul!

2011-12-21 @ 11:44:23
URL: http://ipuddingklubben.blogspot.com



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0