Share

Radiointervju med Zäta om makt i kärleksförhållanden

Igår intervjuades jag av Tillsammans med Hillevi och Katt på Studentradion i Uppsala, och idag klockan 18 kommer programmet att sändas. Det kommer handla om bland annat romantik, feminism och makt i hetreoförhållanden --spännande, spännande!

Det ska bli kul att höra hur de lagt upp programmet, men smått obehagligt att höra mig själv. Läsa egna texter har jag inga problem med, men jag är inte tillräckligt luttrad för att tycka att det låter bra när jag snackar på...

Uppsalabor kan ratta in 98,9 och ni andra kan lyssna via webbradion. Tydligen är det något fel på efterlyssningen, men de skulle försöka fixa det på något annat sätt så att det går att lyssna i efterhand ändå. Lägger upp en länk är det blir aktuellt.

/Zäta
Share



Kommentarer



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0