Share

Imorgon fyller jag 21

Då får jag köpa alkohol i USA! Och.. jah, det var väl ungefär det som händer när en fyller 21.



Men det ska bli roligt ändå! (Trots att det är minus 15 ute och inte alls såhär somrigt och fint)

Gårdagens 42-årsfest var fantastiskt rolig och sådär perfekt galen som det alltid blir med mina fina tjejkompisar och våra andra vänner.

Ni får ursäkta frånvaron av djupa seriösa inlägg för tillfället, men jag har alldeles för fullt upp med att fira både mig och Moa och min mamma som alla fyller inom typ en vecka. Det är trots allt bara årsdagen för livet utanför livmodern en gång varje år!

Hoppas era hjärtan har en fin dag imorgon!

/Zäta



Share



Kommentarer
Postat av: moa

Grattis älskling!

2011-02-13 @ 22:21:56
Postat av: elsa

Hur söt är inte du då :) Grattis!

2011-02-13 @ 22:55:35
URL: http://elsa89.blogg.se/
Postat av: Klara

Födelsedagen, dagen då man firar att man inte traumatiserat sin mammas vagina/mage på x antal år... Förhoppningsvis samma antal år som man levt utanför sin mor, annars förtjänar man ta mig fan inte presentas!



Grattis :)

2011-02-14 @ 05:04:23
Postat av: Josefine

Grattis!

2011-02-14 @ 10:40:43
Postat av: Katrus

Det finns några saker du för göra när du fyllt 21, du får ta körkort till buss och sen finns det vissa pubar, barer, klubbar och liknande som har 21-årsgräns :)

Grattis!

2011-02-17 @ 19:59:05
Postat av: Jonas

Tokfin du e!

2011-02-25 @ 13:30:05
URL: http://www.jonasfotar.blogspot.com/



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0