Share

Sammanlänkningar

Ni har väl inte missat tjejjourernas initiativ att alla tjejer själva får rösta på vilken fråga de tycker är viktigast? Rösta själv eller sprid till yngre kompisar!


Apropå länkar så har jag fått lite olika frågor om vad som är okej att länka och kopiera från min blogg. Jag har en Creative Commons-licens som finns här till höger eftersom CC låter dig skräddarsy din säkerhetsnivå. Jag har valt att låta vem som helst kopiera mina texter så länge de länkar och hänvisar ordentligt till mig, eftersom jag bara tycker det är bra om fler får läsa. All Rights Reserved kan vänta tills jag kommer ut med en bok. Typ. Det vore najs.

När det kommer till att lägga till min blogg i blogrolls och dylikt är det såklart alltid okej och bara roligt, men jag lovar inte att din blogg hamnar i min länklista.

/Zäta

Share



Kommentarer
Postat av: Isak Gerson

Jättekul att höra att du CC-licensierar. Det gillar jag :-)

2011-02-06 @ 18:55:28
URL: http://isakgerson.se/



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0