Share

Sikta mot Stjärnorna!

Ungefär såhär ser min dag ut.



älskar att jag har en flickvän som gör sånna här listor på kvällarna

Jag och Moa har gemensam födelsedagsfest idag, eftersom vi fyller år med en veckas mellanrum. Temat för kvällen är Sikta mot Stjärnorna och äger rum hemma hos oss på femte våningen. Förra årets fest var i en källarlokal och hade tema Underland. Jag såg ut såhär ungefär (och hade precis lika kul som det ser ut som):



Vi får se om det blir några bilder från årets fest imorgon. Nu ska jag dammsuga och fixa bål!

Hoppas ni har en fin lördagskväll!

/Zäta
Share



Kommentarer
Postat av: i

Grattis och ha en fabulös kväll!

2011-02-12 @ 16:13:57
URL: http://vilddjur.blogspot.com
Postat av: ed

Hej! Jag hittade din blogg igår kväll och har läst igenom en stor del av den tills nu. Jag måste bara säga hur mycket klokt som står i den här bloggen och hur kolk du verkar vara. Kenza och Kissie i alla ära, men äntligen hittade jag en blogg som faktiskt berörde mig! En blogg som berättar för mig om saker jag inte visste, men som är otroligt viktiga! Tack!



Hälsningar

En blivande trogen läsare :)

2011-02-12 @ 17:04:14
Postat av: Eliz

Grattis på födelsedagarna! :)

2011-02-12 @ 18:40:26
URL: http://greenstuffonyourfloor.blogg.se/



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0