Share

Update om uppsatsen

Det är så kul att så många vill läsa den! Blir ju nästan lite nervös...

Jag pratade med institutionen igår och de sa att jag kan lägga upp den i universitetets databas själv, men att genus-centrum sedan måste godkänna att jag lägger upp den även om betyget redan är satt (detta för att bara godkända uppsatser ska finnas där). Jag ska laddade upp den igår, men det är möjligt att den inte kommer synas förren om några dagar på grund av administrationen. Det är som sagt ovanligt att folk vill läsa färdiga C-uppsatser, så de är inte vana vid tempot som finns i en ivrig bloggosfär.
Share



Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

:)

2011-01-21 @ 18:10:56
URL: http://kajsworld.wordpress.com/



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0