Share

Kort uppdatering och framtidsplaner

Hej och förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag hunnit med att både klättra på muren, fira midsommar och vara rejält matförgiftad de senaste dagarna.

Imorgon (om jag mår tillräckligt bra, hoppashoppas) ska vi ge oss ut på en tågluff genom Kina -- från Beijing till Hong Kong på fyra veckor.

Det kommer innebära lite mer sporadisk tillgång till Internet, men jag ska försöka uppdatera en eller två gånger i veckan ändå.

Tack för allt stöd ni visat på steriliserings-inlägget -- det känns verkligen lättare när vi vet att det finns folk på vår sida.

Ses snart!

/Zäta
PS. Lästips.
Share



Kommentarer
Postat av: Mamulin

http://www.youtube.com/watch?v=fjUz3wsO4qg

2011-06-26 @ 02:13:49
Postat av: Isak Gerson

Bloggande kan vara problematiskt i Kina. Jag tror inte att de upplever din blogg som att den tar upp farliga ämnen, men om du får problem med censur, filtrering eller blir förhindrad att publicera får du gärna kontakta mig på isak punkt gerson snabel-a ungpirat punkt se, så kan vi fixa en anonym tunnel förbi kinesiska nätfilter. Det är lättare än man tror :-)



Lycka till!

2011-06-26 @ 08:46:02
URL: http://isakgerson.se/



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0