Share

Det här med argumentationsteknik är svårt

Av: KNULLA MIG

HÄRLIGT <3

 

Av: Aprumpa

Ca 50% av mina erektioner är för mig helt oförklarliga, och resten kräver mer av världen än ett flyktigt visuellt intryck. 

 

Av: Bengtsson 

Jag blev fan kåt när jag läste det här. Så mycken upprördhet. Kvinnlig upprördhet. Sexigt.

 

Av: m

Hej, jag är man. Jag ser ofta kvinnor som sexobjekt. Definitionen för "sexobjekt" i det här fallet är en person man vill ha sex med, jag vet inte om det är den korrekta definitionen, om det finns en annan så skriv gärna ett svar. (...) Jag har låtsats att jag tycker det, att jag har "feministiska värderingar" utan att egentligen veta vad det betyder, för jag har hoppats att det kanske skulle kunna göra att jag kan träffa någon att ha sex med. Men jag orkar inte med det längre.

 

Jag förstår att när Supersnippan länkar min blogg och jag får tiotusen unika läsare på en dag, så kommer trollen också. Och de som bara inte håller med, de som är kritiska, de som har egna tankar. Det är okej, jag kan hantera det, jag uppskattar att få nya infallsvinklar. Men jag kan inte för mitt liv förstå ovanstående personer.

Att som man vilja kritisera ett blogginlägg som handlar om att världen är alldeles för fokuserad på manligt sexuell begär, som handlar om att penis-erektioner inte är en vettig måttstock på uppskattning - och börja prata om sin egen förbaskade kåthet? Trodde du på riktigt att din kommentar skulle förmedla seriös kritik? Att den inte bara bevisar min tes?

KOM IGEN. 

/Zäta

 

 

 

 

 

 

Share



Kommentarer
Postat av: Intersexorwhat

Haha, snacka om att de skjuter sig själva i foten.

2013-08-02 @ 12:44:59
URL: http://intersexorwhat.blogg.se/
Postat av: Karin Lygnersjö

Asså man tror ju inte det är sant när man läser det, vad hände där? -.-

2013-08-02 @ 15:13:48
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se
Postat av: radikalgnu

Aw, guds gåva till världen!

2013-08-02 @ 16:52:35
URL: http://radikalgnu.blogspot.com/
Postat av: Markus

Kan ha att göra med avtrubbande, fördummande skolsystem, dödsmaskin till ekonomiskt & politiskt system, massunderhållning & kulturell propaganda (hjärntvätt) och andra jävligt destruktiva element som underminerar individers chans till utveckling. Då får man kollin som inte kan eller vill bry sig. Jätte kul att stöta på din blogg! MvH

2013-08-08 @ 12:40:15
URL: http://fuckallting.se



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0