Share

Hopp efter en utmattande arbetsdag

Såhär olycklig var jag över mina kursval till hösten.

"Hej
Jag sätter upp dig på min reservlista och sannolikheten är mycket stor att du kan läsa Genusvetenskap A i höst. Jag hör av mig så snart jag fått listan på antagna.
Vänligen
Denise


Denise Malmberg, PhD
Senior lecturer (universitetslektor)
Director of Studies (Studierektor)
Centre for Gender Studies/Centrum för genusvetenskap
Uppsala University/Uppsala universitet"


Hoppas, hoppas, hoppas att sannorlikhetsläran inte sviker mig!

Det är för övrigt mitt mål här i livet att ha en sådan där fancy underskrift som den Denise som just nu håller mitt öde i sina händer. Doktor-lektor-rektor. Dendu.

/En mycket hoppfull Z

Share



Kommentarer



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0