Share

Efter påtryckningar

Här är klänningen.



Jag bedriver inte en outfit-blogg till vardags, men å andra sidan har jag inte sidenklänningar från Betsey Johnson till vardags heller.

Finkusin och jag
Finkusin nummer två Finpöjk Min pappa har ett rockband som heter Badfathers. Alla rockade loss till deras covers och var mäkta imponerade.

Coolheten.

Jag vet inte om det bästa med kvällen var att pussa på D när han kom en timme försent, när Carro och jag dansade tryckare för att djävlas med alla perfekta par eller pappas misslyckade försök att hålla tillbaka tårarna under farfars stapplande tal. Kanske var det bäst alltihop.

/Zäta
Share



Kommentarer
Postat av: lisa

Men jag brukar göra collage annars också :)

2009-11-01 @ 21:17:10
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: lisa

jättefin klänning!

2009-11-01 @ 21:17:32
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Olof H

Vad fint det ser ut, låter som en najs fest!

2009-11-01 @ 23:01:03
Postat av: Zettermark

Tack, tack, det var en najs fest!

2009-11-02 @ 20:59:31
URL: http://zettermark.blogg.se/
Postat av: H

Underbar klanning! Later som att ni hade en finemangfin kvall.

2009-11-03 @ 12:14:12



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0