Share

Uppdateringar och nyheter och bitterheter och sötheter

Jag håller på att uppdatera länkarna under "Best of", men är inte färdig än. Åh vad jag önskar att jag hade valt en bättre bloggportal än blogg.se när jag startade den här bloggen. Jag har funderat på att byta adress, men dels innebär det en massa jobb och dels vet jag att jag kommer förlora läsare som slentrianmässigt kollar sina favoriter, eller reads, men inte orkar byta ut dem. Ett alternativ vore att automatiskt dirigera om all trafik härifrån till den nya sidan. Det vet jag dock inte hur det går till, plus att det kanske käns som lite overkill när jag inte direkt har tusentals läsare varje dag.

Ack, dessa kval.

Dagens största nyheter annars är att jag fått en babypool av mamma och börjat tillverka flädervin tillsammans med Moa. Babypool för att den förbannade körtelfebern gör att jag ännu inte kunnat bada i år! och tvingar mig att stanna i huset i flera veckor i sträck. Och det är varmt. Flädervinet borde vara färdigt ungefär tills jag får börja dricka alkohol och göra häftiga rörelser igen. Typ början av september alltså.

Nej, nu ska vi sluta vara bittra och läsa den här artikeln om en kristen man som kramade en bög i kallingar under en pride-parad istället. Hur söt som helst.

Tillsist kan den nämnas att jag filar på ett par inlägg om evolution och orgasmer för tillfället. Morgondagen får utvisa resultatet...

/Zäta
Share



Kommentarer
Postat av: Katrus

Evolution och orgasmer är jättespännande, ser fram emot att läsa!

2010-07-06 @ 16:40:26



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0