Share

Twibbons

Jag har aldrig avskytt facebook, men sedan har jag heller aldrig varit den som kunnat eller velat hålla tyst eller vara väldigt privat heller, så det är kanske inte så konstigt. Jag tycker det är en ett bra sätt att spridatankar och åsikter, och hålla kontakten. Något jag verkligen gillar är dessa inför-valet-twibbons som dyker på var och varannan profilbild. Det är fint att se var folk står och det är trevligt att kunna visa det själv.  Såhär har jag sett ut på sista tiden:


(Glasögonen är inte mina utan skoj-provades men gillades skarpt. Den korthåriga bilden är nyast och från gårdagens fest med tema rosa och farligheter. Fler bilder kommer imorgon när jag har tillgång till min egen dator igen.)

Nu blir det temys, plugg och bläddrande i kulturella inköp. KulturNatten här i Uppsala är fantastisk, men  efter tre månaders körtelfeber och en inflyttningsfest blir det bara en kort sväng på dagen.

/Zäta
Share



Kommentarer



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0