Share

Hur du får knulla en feminist enligt Stefan Jensen

Att det frodas dumhet på nätet har vi alltid vetet. Men det här var roligast på länge.

"– Håll käften och smiska mig, din, din… MAN! Åh! Ja! Åh!-i!-oh!-åh!-ah… etc.

Utöver detta tunga säljargument är det förstås en god gärning du gör. Efter att din utvalda feminist fått uppleva den fullständiga sexuella tillfredsställelsens njutning kommer hon förmodligen att inse att livet är på tok för kort för att sitta på dunkelt upplysta kaféer och vara arg för saker saker hon inbillat sig.

Och till sist: Feministen är den kanske tyngsta skalpen i den sannolikt digra listan över kvinnor du idkat könsumgänge med. Detta är bra för dig och ditt självförtroende, och bara tanken på din framgång i nedläggandet av detta det svåraste av byten kommer att vara nog för att hålla ett självgott småleende på dina läppar i många herrans år framöver. Grattis på förhand.


...

Vägra att spela på hennes planhalva. Håll henne osäker på vad du egentligen tycker, och låt henne på inga villkor lura dig till att tala allvar. Detta desarmerar hennes bitska, radikala grundinställning, och gör henne motvilligt intresserad och nyfiken."

Stefan Jensen på Slitz


Haha, tror du på allvar att någon tycker du skrev en bra krönika? Känner du dig stolt som kallar människor för byten? Och framförallt, tror du att någon som är tillräckligt smart för att vara feminist går på det där "håll-dig-på-din-egen-planhalva-va-lite-förnedrande-och-le-charmingt-tricket"?

Med det inte sagt att hon inte har sex med dig. Men då är det för att hon är kåt, inte för att du är en mästare på att ragga.


/Zäta
Share



Kommentarer
Postat av: freja

jag skulle gärna vilja att han skrev en liten guide i ämnet. vem skulle tacka nej till en sådan?

2009-11-05 @ 21:45:02
URL: http://labyrinter.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hahaha. Herregud.

2009-11-06 @ 18:27:19
URL: http://stormsvala.blogspot.com
Postat av: Sofia i London

suck... blev erbjuden att vara med i slitz av nån jäkla nisse på krogen. Jag skulle svara på frågor av nåt slag. "Ok men så du vet så är jag feminist" sa jag. Och så började vi argumentera. Det slutade med att han nästan började gråta och skrek att han hatade tjejer för att de mobbade honom i skolan. Så nu vet vi ju vad det är för människor som jobbar för den tidningen

2009-11-09 @ 20:03:10
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: Izzie

å herregud, jag läste krönikan. Jag vet imnte om jag ska skratta eller gråta. Vilken patetisk liten babian.

2009-11-09 @ 21:33:21
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/
Postat av: Izzie

å herregud, jag läste krönikan. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Ett patetiskt exemplar på en primat.

2009-11-09 @ 21:34:54
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0