Share

Fina saker

Ett sånt här fint meddelande hade jag på min facebook-wall imorse:
Hej, Sofia! På tisdag är det stilbytardag, och jag ska vara sådan där japansk lolita-person. Skulle jag möjligen kunna låna någon stor rosett, miniparasoll, knästrumpor, och annat som det känns som om du har? =)


Inte för att jag någonsin strävat efter lolita-stilen, men stora rosetter och knästrumpor har jag onekligen i överflöd. Det känns fint med dylika frågor tycker jag. Flickighet äger!

(Jag tror aldrig att min kategori "knästrumpor och rosetter" har varit mer passande.)

/Zäta
Share



Kommentarer
Postat av: Katrus

Like

2010-11-22 @ 13:17:20
Postat av: Dvärghundspossen

Den stilen passar dej bra också. :-D Själv är jag mer förtjust i slipsar än rosetter. :-)

2010-11-22 @ 16:31:43
URL: http://dpossen.blogspot.com
Postat av: Leia ♥

Hoppas du har en bra dag! :)

2010-11-23 @ 11:52:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/



Kommentera, beröm, kritisera, tipsa och fundera - och håll en god samtalston!

Alla kommentarer publiceras, men upprepade eller grova kränkningar eller personangrepp leder till borttagande av kommentarer och spärrning av IP-nummer. Jag är ansvarig för allt innehåll på min blogg och vill främja ett gott diskussionsklimat. Detta är en feministisk normkritisk blogg där alla ska känna sig säkra.


Lämna kvar ett ord eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin RSS 2.0